Hou Lystbådehavn A.m.b.A.

Strandgade 13 A
8300 Odder.

Cvr. 26780721

Havnefoged Anders Roed
Kontor: Tlf. 60 98 91 80
Mobil: 21 65 09 88

Email: info@houhavn.dk

Konto nr.
7266 1096 411
Djurslands Bank

MobilePay
94717

Kontant betaling
Vi tager ikke imod kontant betaling over 2.000,-

 

IMG_0136

Bestyrelsen vil gerne på linje med de fleste havne, have at havnens personale har noget der ligner en almindelig arbejdsdag.
Dog således, at vi prioriterer bemanding i sejlsæsonen højest med flere timer i sommerhalvåret, og derfor noget færre i vinterhalvåret.
Det betyder at man i weekender uden for højsæsonen ikke kan forvente bemanding på havnen.
Det betyder også at vi alle har en opgave i at minde gæstesejlere om at benytte cashloaderen hvis vi kan se at der mangler en billet på deres båd.

Sejlersæsonen (1. maj – 1. september)

Telefon åbningstider:

Hverdage        fra kl. 8:00 - 17:00
Weekenderne fra kl. 8:00 – 12:00

Kontor åbningstider:

Mandag fra kl. 11:00 - 15:00
Torsdag fra kl. 11:00 - 15:00

Eller efter aftale.

Højsæsonen (uge 27 – uge 31)

Telefon åbningstider:

Alle ugens dage fra kl. 8:00 - 19:00

Kontor åbningstider:

Alle dage fra kl. 8:00 – 9:00 og kl. 16:00 – 17:00.

Udenfor sæson

Træffes havnefogeden efter aftale og på telefon hverdage 8:00 – 14:00

Bemærk, alt som vedrører pladshandler ordnes mandage og torsdage fra kl. 11:00 - 15:00, og af hensyn til dokumentation foregår pladshandler altid via e-mail
Pladsadministration ved Jannie Veje pr. mail info@houhavn.dk eller på Havnekontoret i åbningstiden på tlf. 60 98 91 80

Med venlig hilsen
Bestyrelsen.

I
nødstilfælde, hvor vores hovednummer ikke besvares, kan Formand Søren Nørgaard træffes på tlf. 21 65 11 32.